دوستی با خدا

فقط برای رضایت و خوشنودی خداست که این وبلاگ را راه اندازی کردم

دوستی با خدا

فقط برای رضایت و خوشنودی خداست که این وبلاگ را راه اندازی کردم

ای بانوی آب و آیینه! گیاهان از زمین به یاد تو سبز می‌رویند و شقایق ها از ازل تا ابد داغدار زخمی هستند که دستهایی نامهربان بر شانه‌های فدک زدند. هر دری را که می‌بینم دردی در من جوان می‌شود و زخمی کبود در من جوانه می‌زند. هرگاه نام تو بر زبانم می‌وزد جانی دوباره در من ریشه می‌دواند و اندوهی جانکاه زبانه می‌کشد. می‌دانم هیچ سنگی لایق آن نبوده است که بر مزارت بنشیند و از این رو تنها خورشید بر مزار تو سایه‌بان است. در این عالم همه چیز مهاجر است و تنها اندوه تو و زخم پهلوی توست که در کبودی تاریخ ماندگار است
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۱۹
sara ♥♥♥

نظرات  (۱)

۱۹ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۸ سروش آسمانی
سلام. این ایام بر شما و همه عزاداران فاطمی تسلیت باد.
پاسخ:
با تشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی